четверг, 17 сентября 2015 г.

Поштові служби йдуть у ногу з технологічним бумом

Delegates at the Arab regional conference on the Istanbul world postal strategy conference held in Dubai

На регіональній конференції в Дубаї обговорили, як поштовий сектор може скористатися перевагами на ринку


Майбутнє поштового сектора більше не знаходиться під загрозою, як дехто думав у цій частині регіону. Експерти вважають, що марки та листи – лише невеликий сегмент їхнього загального багатомільярдного бізнесу в інших країнах.

Тому представники різних арабських країн, зацікавлені в діяльності пошти, зібралися на дводенну конференцію в Дубаї, щоб обговорити, як продовжити вдосконалення та оновлення поштової мережі, щоб запропонувати рішення для всього світу.

Арабська регіональна конференція проходить кожні чотири роки для обговорення проблем, стратегій та інноваційних планів для поштової мережі. Під час конференції генеральний директор Всесвітнього поштового союзу (ВПС) Бішар Хусейн (Bishar Hussein) охарактеризував поштовий світ як геніальний, активний та сильний. До ВПС входять 192 країни, і Поштова група Еміратів (Emirates Post Group, EPG) також є його членом.

«Пошта в багатьох країнах світу настільки вдосконалилася, що стала важливим елементом життя людей. Участь в електронній комерції, надання фінансових та банківських послуг, здійснення всіх видів доставки зробили пошту для багатьох людей чимось схожим на супермаркет. Більшість операцій люди здійснюють через пошту», – сказав пан Бішар Хусейн.

Генеральний директор ВПС також зазначив, що за останні три десятиліття пошта пережила багато реформ, пристосовувалася до кожної нової технології: «Цифрова революція не знищила пошту - вона відродилася в багатьох відношеннях. Наприклад, доставка товарів, замовлених через Інтернет, та інші логістичні завдання значною мірою вирішуються через пошту за доступними для клієнтів цінами і з такою ж швидкістю доставки, як і в інших компаніях».

Тим не менше, нагадує пан Хусейн, конкуренція існує, і поштові служби повинні шукати нові бізнес-моделі й сучасні послуги, для того щоб іти в ногу з мінливим середовищем у галузі зв’язку.

«Сьогодні ми зібралися тут, щоб оцінити успіхи в реалізації регіональних планів розвитку Дохінської поштової стратегії, прийнятої країнами-членами ВПС у 2012 році, а також обговорити конкретні потреби регіону й завдання для наступної поштової стратегії на 2017–2020 роки, яку буде оголошено в Стамбулі».

Кінцевою метою Всесвітньої поштової стратегії є визнання поштового сектору невід’ємним компонентом світової економіки.

Для наступного циклу пан Бішар Хусейн виділив три пріоритетних напрямки: підвищення ефективності електронної комерції, розширення фінансових послуг і проведення інших поштових реформ. «Найголовніше – це інновації, інтеграція та доступність, кожен регіон сприятиме загальній реалізації майбутньої стратегії, але кожна країна потім прийматиме рішення щодо своїх власних пріоритетів».

Розповідаючи про те, як Поштовій групі Еміратів вдається йти в ногу з технічним прогресом, Фахд Ейса Аль Хосані (Fahd Eisa Al Hosani), виконуючий обов’язки генерального директора, сказав, що Поштова група Еміратів має досвід з подолання труднощів.

В умовах трансформації Поштова група Еміратів запровадила більше 50 видів послуг, від оплати рахунків і подовження ліцензій до доставки ідентифікаційних документів та ін. Також вона перевела свої послуги до мережі Інтернет.

«Ми доклали зусиль до того, щоб застосувати Дохінську стратегію з огляду на труднощі, з якими ми стикаємося, і запровадили додаткові послуги для клієнтів. Ми плануємо реалізувати ще більше змін в електронній комерції. Ми вже почали доставляти різні товари, наприклад електронні прилади, у рамках проекту електронної комерції», – сказав він.




Комментариев нет:

Отправить комментарий