У новій Білій книзі Управління генерального інспектора зроблено висновок, що Поштова служба США має «унікальний потенціал для допомоги малим та середнім підприємствам (МСП) у виході на світовий ринок електронної комерції», а отже, має «великі можливості для збільшення доходів від експорту, пов’язаного з МСП, розробивши всеохоплюючий «центр комплексного обслуговування».
У Білій книзі Управління генерального інспектора, опублікованій 26 серпня 2015 р., стверджується, що Поштова служба США повинна скористатися своїм брендом, якому довіряють в усьому світі, своєю «широкою експлуатаційною мережею» і своїми значними «міжнародними програмами щодо продуктів і послуг» для збільшення своїх доходів від експорту, пов’язаного з МСП.
«Центр комплексного обслуговування», який пропонується створити, має бути «зручною електронною платформою, якою легко могли б користуватися споживачі та МСП в усьому світі» і яка би приносила користь як МСП, так і Поштовій службі США.
В Білій книзі, що має назву «Експорт, пов’язаний з малим бізнесом», також звертається увага на те, що Поштова служба США може багато виграти, якщо вдасться переконати Сенат і Конгрес США припинити дію закону, який забороняє поштовій службі доставляти алкоголь.
У Білій книзі зазначено: «У той час як Поштовій службі на даний момент заборонено пересилати алкогольні напої як у внутрішніх, так і в міжнародних відправленнях, МСП та споживачі щороку експортують алкогольних напоїв на мільярди доларів через конкурентів. Юридичні зміни в цій сфері дадуть Поштовій службі можливість скористатися частиною цього багатомільярдного ринку та отримувати нові доходи».
Закон США Про поштові інновації, який зараз саме розглядається у Конгресі, має на меті припинення заборони на пересилання алкоголю поштою.
Комментариев нет:
Отправить комментарий