Друге
щорічне «Глобальне дослідження онлайн покупок», яке проводила компанія Pitney
Bowes, показало, що незважаючи на деякі спільні риси в пошуку та купівлі
товарів онлайн, споживачі різних країн мають свої унікальні уподобання та
особливості поведінки.
Тому в компанії
Pitney Bowes радять тим роздрібним продавцям, які прагнуть заявити про свій
бренд в усьому світі, розглянути різні культурні норми й купівельні
преференції, що існують у різних куточках світу.
Відповідно
до результатів дослідження, більшість онлайн покупців використовують пошукові
системи як основний метод для знаходження товарів (62% респондентів). На запитання,
які Інтернет-сайти вони обирають для здійснення покупок, 66% міжнародних
споживачів відповіли, що обирають Інтернет-майданчики, у той час як 62% вибрали
веб-сайти роздрібних продавців.
Звертаючись
до відмінностей конкретних країн, дослідження показало, що більшість споживачів
у Росії (78%), Китаї і США (обидві 76%), швидше за все робитимуть покупки на
Інтернет-майданчиках, а споживачі Австралії (81%), Великобританії (72%) та
Канади (71%), швидше за все, купуватимуть товари безпосередньо з веб-сайту
компанії, що займається роздрібною торгівлею.
У Німеччині
(46%) самий високий відсоток он-лайн покупців, що готові розглядати питання
придбання продуктів, які вони знайшли через пошукові системи, за ними йдуть
споживачі Японії (40%) і Південної Кореї (33%). Найбільша кількість споживачів,
що готові розглядати можливість он-лайн придбання товарів, які пропонуються на
сайтах соціальних мереж, мешкає в Індії (27%), за якою йдуть Бразилія (15%) і
Росія (14%).
Дослідження
також показало, що існують відмінності, які залежать від віку покупців. При
звертанні уваги на генерацію «міленіалів» (Прим.
молоді люди, що народилися з 1980 по 2000 роки), варто знати, що 28% молоді
віком від 18 до 24 років і 21% 25-34-річних заходять на сайти соціальних
мереж за натхненням при пошуку товарів. Для порівняння, тільки 16% людей віком
від 35 до 44 років, 12% 45-54-річних та 7% тих, чий вік 55 років і старше,
мають таку ж саму звичку. Крім того, онлайн покупці Індії (38%) займають
провідне місце серед тих, хто обирає для пошуку товарів сайти соціальних мереж,
потім йдуть покупці Бразилії (21%) і Китаю (20%).
Майже чверть
споживачів заявили, що роблять більшість онлайн покупок з мобільних пристроїв -
у тому числі мобільних телефонів/смартфонів, планшетів або інших пристроїв -
або поєднують кілька пристроїв. Покупці Великобританії (37%), Індії (36%),
Китаю (34%) та США (29%) мають найвищі тарифи на використання мобільних
пристроїв, або поєднання пристроїв. Третина міленіалів (віком від 18 до 34)
використовують для покупок мобільні пристрої, або поєднання пристроїв,
порівняно із 24% загальної кількості споживачів, що взяли участь у дослідженні.
Тенденцією,
на якій дослідження не зосереджувалося, але, на яку все ж варто звернути увагу,
є те, що в Індії (де мобільні пристрої особливо популярні) деякі з ключових
гравців на ринку інтернет-магазинів - таких, як модний портал Myntra -
нещодавно перейшли «лише на мобільні додатки» і, як повідомляється, інші
планують зробити те ж саме. Наприклад, співзасновник та виконавчий директор
компанії електронної торгівлі Flipkart, пан Сачін Бансал (Sachin Bansal),
нещодавно заявив, що найближчим часом очікує, що 90% трафіку буде надходити
саме від смартфонів – і, відповідно, 90% цього трафіку генеруватиметься саме
мобільними додатками.
Дослідження компанії
PitneyBowes виявило, що найбільшими перешкодами на шляху переходу до
глобального використання інтернет-магазинів є високі транспортні витрати (64%),
додаткові збори, що стягуються при доставці (48%) і занадто довгий термін
постачання товарів (39%). Це, звичайно, саме ті сфери, де компанії, що
займаються доставкою пошти та посилок, можуть допомогти покращити ситуацію.
Повернення товарів, також викликає серйозну стурбованість, оскільки 33% покупців, що користуються майданчиками електронної торгівлі, назвали політику і процес повернення товарі стримуючими факторами. Країнами, у яких найбільша кількість споживачів стурбовані питаннями повернення, є Індія (46%), Німеччина (44%) і США (39%).
Ціна стала
основною причиною (61%) придбання або розгляду можливості покупки товарів в
іноземних інтернет-магазинах, за якою йдуть доступність (40%), якість і кращий
вибір (обидві по 30%).
Коментуючи
результати нового звіту, пані Ліла Снайдер (Lila Snyder), президент підрозділу
із міжнародної електронної торгівлі компанії Pitney Bowes, сказала:
«На сучасному глобальному ринку, електронна торгівля продовжує з’єднувати економіки світу новими шляхами, що дає можливість компаніям продавати, конкурувати й розширювати свою присутність».«Зосередившись на споживачеві – на тому чого він хоче і як він любить робити покупки - бренди можуть правильно складати свою «дорожню карту» для досягнення успіху у глобальній електронній торгівлі».
У 2015 році «Глобальне дослідження онлайн покупок» компанії
Pitney Bowes було проведене онлайн разом з компанією ORC International, що
займається маркетинговими дослідженнями. Опитування охопило приблизно 12 000
дорослих у 12 країнах і стосувалося їхніх суджень, звичок і вподобань при здійсненні
покупок онлайн. Були опитані споживачі Австралії, Бразилії, Канади, Китаю,
Франції, Німеччини, Індії, Японії, Південної Кореї, Росії, Великобританії та
США. Дослідження було проведено в серпні 2015 року.
http://postandparcel.info/68623/news/new-study-reveals-online-shoppers-behaviours-vary-by-country/
Комментариев нет:
Отправить комментарий