пятница, 30 октября 2015 г.

Нове дослідження показало різницю у поведінці онлайн покупців різних країн



Друге щорічне «Глобальне дослідження онлайн покупок», яке проводила компанія Pitney Bowes, показало, що незважаючи на деякі спільні риси в пошуку та купівлі товарів онлайн, споживачі різних країн мають свої унікальні уподобання та особливості поведінки.

Тому в компанії Pitney Bowes радять тим роздрібним продавцям, які прагнуть заявити про свій бренд в усьому світі, розглянути різні культурні норми й купівельні преференції, що існують у різних куточках світу.

Відповідно до результатів дослідження, більшість онлайн покупців використовують пошукові системи як основний метод для знаходження товарів (62% респондентів). На запитання, які Інтернет-сайти вони обирають для здійснення покупок, 66% міжнародних споживачів відповіли, що обирають Інтернет-майданчики, у той час як 62% вибрали веб-сайти роздрібних продавців.

Звертаючись до відмінностей конкретних країн, дослідження показало, що більшість споживачів у Росії (78%), Китаї і США (обидві 76%), швидше за все робитимуть покупки на Інтернет-майданчиках, а споживачі Австралії (81%), Великобританії (72%) та Канади (71%), швидше за все, купуватимуть товари безпосередньо з веб-сайту компанії, що займається роздрібною торгівлею.


У Німеччині (46%) самий високий відсоток он-лайн покупців, що готові розглядати питання придбання продуктів, які вони знайшли через пошукові системи, за ними йдуть споживачі Японії (40%) і Південної Кореї (33%). Найбільша кількість споживачів, що готові розглядати можливість он-лайн придбання товарів, які пропонуються на сайтах соціальних мереж, мешкає в Індії (27%), за якою йдуть Бразилія (15%) і Росія (14%).

Дослідження також показало, що існують відмінності, які залежать від віку покупців. При звертанні уваги на генерацію «міленіалів» (Прим. молоді люди, що народилися з 1980 по 2000 роки), варто знати, що 28% молоді віком від 18 до 24 років і 21% 25-34-річних заходять на сайти соціальних мереж за натхненням при пошуку товарів. Для порівняння, тільки 16% людей віком від 35 до 44 років, 12% 45-54-річних та 7% тих, чий вік 55 років і старше, мають таку ж саму звичку. Крім того, онлайн покупці Індії (38%) займають провідне місце серед тих, хто обирає для пошуку товарів сайти соціальних мереж, потім йдуть покупці Бразилії (21%) і Китаю (20%).

Майже чверть споживачів заявили, що роблять більшість онлайн покупок з мобільних пристроїв - у тому числі мобільних телефонів/смартфонів, планшетів або інших пристроїв - або поєднують кілька пристроїв. Покупці Великобританії (37%), Індії (36%), Китаю (34%) та США (29%) мають найвищі тарифи на використання мобільних пристроїв, або поєднання пристроїв. Третина міленіалів (віком від 18 до 34) використовують для покупок мобільні пристрої, або поєднання пристроїв, порівняно із 24% загальної кількості споживачів, що взяли участь у дослідженні.

Тенденцією, на якій дослідження не зосереджувалося, але, на яку все ж варто звернути увагу, є те, що в Індії (де мобільні пристрої особливо популярні) деякі з ключових гравців на ринку інтернет-магазинів - таких, як модний портал Myntra - нещодавно перейшли «лише на мобільні додатки» і, як повідомляється, інші планують зробити те ж саме. Наприклад, співзасновник та виконавчий директор компанії електронної торгівлі Flipkart, пан Сачін Бансал (Sachin Bansal), нещодавно заявив, що найближчим часом очікує, що 90% трафіку буде надходити саме від смартфонів – і, відповідно, 90% цього трафіку генеруватиметься саме мобільними додатками.

Дослідження компанії PitneyBowes виявило, що найбільшими перешкодами на шляху переходу до глобального використання інтернет-магазинів є високі транспортні витрати (64%), додаткові збори, що стягуються при доставці (48%) і занадто довгий термін постачання товарів (39%). Це, звичайно, саме ті сфери, де компанії, що займаються доставкою пошти та посилок, можуть допомогти покращити ситуацію.

Повернення товарів, також викликає серйозну стурбованість, оскільки 33% покупців, що користуються майданчиками електронної торгівлі, назвали політику і процес повернення товарі стримуючими факторами. Країнами, у яких найбільша кількість споживачів стурбовані питаннями повернення, є Індія (46%), Німеччина (44%) і США (39%).

Ціна стала основною причиною (61%) придбання або розгляду можливості покупки товарів в іноземних інтернет-магазинах, за якою йдуть доступність (40%), якість і кращий вибір (обидві по 30%).

Коментуючи результати нового звіту, пані Ліла Снайдер (Lila Snyder), президент підрозділу із міжнародної електронної торгівлі компанії Pitney Bowes, сказала: 
«На сучасному глобальному ринку, електронна торгівля продовжує з’єднувати економіки світу новими шляхами, що дає можливість компаніям продавати, конкурувати й розширювати свою присутність».«Зосередившись на споживачеві – на тому чого він хоче і як він любить робити покупки - бренди можуть правильно складати свою «дорожню карту» для досягнення успіху у глобальній електронній торгівлі».
У 2015 році «Глобальне дослідження онлайн покупок» компанії Pitney Bowes було проведене онлайн разом з компанією ORC International, що займається маркетинговими дослідженнями. Опитування охопило приблизно 12 000 дорослих у 12 країнах і стосувалося їхніх суджень, звичок і вподобань при здійсненні покупок онлайн. Були опитані споживачі Австралії, Бразилії, Канади, Китаю, Франції, Німеччини, Індії, Японії, Південної Кореї, Росії, Великобританії та США. Дослідження було проведено в серпні 2015 року.


http://postandparcel.info/68623/news/new-study-reveals-online-shoppers-behaviours-vary-by-country/

Комментариев нет:

Отправить комментарий