пятница, 6 июля 2012 г.

Надання адміністративних послуг через відділення Укрпошти

В Уряді є чіткий намір полегшити доступ населення і підприємств до адміністративних послуг на території всієї України. Наразі тестуються можливості надання громадянам України адміністративних послуг, які надає Державна реєстраційна служба, через будь-яке відділення Укрпошти.

Мережа Укрпошти нараховує близько 14 тис. відділень, кожен бажаючий може скористатися популярними послугами Укрдержреєстру. Тобто, жителям віддалених селищ не потрібно їхати в райцентри. Таким чином, навіть жителі невеликих сіл зможуть у спрощеному режимі отримувати доступ до адміністративних послуг. Крім того, громадяни також можуть оформити пакет документів на отримання адміністративних послуг і відправити його в службу єдиного вікна. Потім, також поштою, отримати результат.

Таким чином, Уряд вирішує головну задачу держави у сфері реформування адмінпослуг - максимально спростити доступ до них.

Українці зможуть через пошту отримати найпоширеніші види адміністративних послуг. Серед них - державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, проставляння апостиля на офіційних документах, отримання виписок з Державного реєстру прав на нерухоме майно та з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Центри надання послуг створюються для забезпечення надання цілого комплексу взаємозалежних державних послуг (прийом пропозицій, заяв, скарг, видача довідок) державними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Такі центри надання послуг необхідно розташувати у більшості з обласних центрів України, їх розміщення пропонується у приміщеннях міських, обласних й районних адміністрацій. Для забезпечення доступності інформаційних послуг в місцях обмеженого доступу населення до мережі Інтернет пропонується використати відділення УДППЗ Укрпошти.

Надання адміністративних послуг засобами УДППЗ "Укрпошта"
З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО

З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ  РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ

З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ
              Зразок заповнення.



Українське державне підприємство поштового зв’язку “Укрпошта”



(УДППЗ “Укрпошта”) є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням КМУ від 10 січня 2002 року. Діяльність УДППЗ “Укрпошта” регламентується Законом України “Про поштовий зв’язок”, іншими Законами України, а також нормативними актами Всесвітнього поштового союзу, членом якого Україна стала у 1947 році. Україна двічі на максимально можливий термін обиралась до Адміністративної ради – вищого виконавчого органу ВПС. Нині вона входить до складу Ради поштової експлуатації – іншого керівного органу ВПС. У 1991 році Адміністрація зв’язку України увійшла до Регіональної співдружності в галузі зв’язку (РСЗ), з 1994 року УДППЗ “Укрпошта” є членом Асоціації європейських державних поштових операторів “PostEurop”. Укрпошта функціонує як самостійна господарська одиниця з 1994 року, коли галузь зв’язку в результаті реформування була розподілена на поштовий та електрозв’язок. Тоді було утворено два об’єднання, у тому числі Українське об’єднання поштового зв’язку “Укрпошта”, яке в липні 1998 року реорганізовано в нині діюче УДППЗ “Укрпошта” згідно з Програмою реструктуризації Укрпошти, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 04.01.98 за №1.

Укрппошта сьогодні – це:
− 31 філіал, зокрема: 25 обласних дирекцій; 2 міські дирекції – Київська та Севастопольська; Дирекція оброблення та перевезення пошти; Дирекція “Автотранспошта”; дирекція “Видавництво “Марка України”; Головний навчальний центр “Зелена Буча”;
− понад 15 000 відділень поштового зв'язку (з них понад 10 000 – у
сільській місцевості) надають послуги населенню на всій території України;
− понад 115 тисяч ініціативних, кваліфікованих, сумлінних працівників
завжди готові допомогти клієнтам;
− безпосередня доставка пошти до 15 млн. абонентських поштових
скриньок та в кожну домівку в сільській місцевості;
− понад 50 видів послуг;
− прямий поштовий обмін із 72 країнами світу;
− для перевезення пошти та друкованих видань діють 37 магістральних
автомобільних маршрутів протяжністю понад 29,4 тисячі кілометрів та три
авіаційні маршрути;
− щороку доставляється понад мільярд примірників періодичних видань
за передплатою, пересилаються сотні мільйонів одиниць письмової
кореспонденції, здійснюються десятки мільйонів поштових переказів.
За даними 2009 р. (незважаючи на те, що він був складним для всіх українських поштовиків) план по доходах виконано на 109,6% до плану, чистого прибутку отримано на 8,4% більше, ніж прогнозувалося, а рентабельність підприємства становить 0,7% (на рівні запланованого показника). У 2009 р. підприємство продовжувало розвивати свою комунікаційну мережу, проводило реконструкцію та модернізацію ВПЗ та ЦПЗ.
Тривала робота з розширення спектра та вдосконалення послуг, зокрема фінансових.
Основними завданнями, згідно з ухвалою Ради директорів, стали виконання фінансового плану на 2010 рік, підвищення ефективності управління фінансовими ресурсами. Планується подальше удосконалення структури управління мережі поштового зв’язку.
Укрпошта активно впроваджуватиме пересувні ВПЗ, посилить роботу з персоналом (як щодо підвищення середньомісячної заробітної плати, так і стосовно підвищення продуктивності праці). Триватимуть пошуки вільних сегментів на ринку для впровадження нових послуг, а також шляхів поліпшення якості надання існуючих.
Консолідація, взаємна підтримка поштовиків всієї країни в 2010 році матимуть вагоме значення для Укрпошти.
Тим паче, нинішній рік, за невтішними прогнозами, буде нелегким для представників багатьох професій, зокрема поштовиків. Навіть у представлених
американськими соціологами рейтингах до переліку найменш популярних і
затребуваних у 2010 р. професій потрапили листоноші. Коли ж ідеться про
український ринок праці, топересилаються сотні мільйонів одиниць письмовоїкореспонденції, здійснюються десятки мільйонів поштових переказів.За даними 2009 р. (незважаючи на те, що він був складним для всіхукраїнських поштовиків) план по доходах виконано на 109,6% до плану, чистого прибутку отримано на 8,4% більше, ніж прогнозувалося, арентабельність підприємства становить 0,7% (на рівні запланованогопоказника). У 2009 р. підприємство продовжувало розвивати своюкомунікаційну мережу, проводило реконструкцію та модернізацію ВПЗ та ЦПЗ.Тривала робота з розширення спектра та вдосконалення послуг, зокрема фінансових.
Триватимуть пошуки вільнихсегментів на ринку для впровадження нових послуг, а також шляхівполіпшення якості надання існуючих. Консолідація, взаємна підтримка поштовиків всієї країни, в 2010 році матимуть вагоме значення для Укрпошти. Тим паче, нинішній рік, за невтішними прогнозами, буде нелегким для представників багатьох професій, зокрема поштовиків. Навіть у представлених американськими соціологами рейтингах до переліку найменш популярних ізатребуваних у 2010 р. професій потрапили листоноші. Коли ж ідеться проукраїнський ринок праці, то, варто зазначити, листоноші навряд фігуруватимуть у аналогічному переліку з огляду на зусилля і Уряду, і генеральної дирекції, і багатотисячного колективу Укрпошти щодо поліпшеннясоціального захисту та авторитету людей цієї професії. Але, зважаючи на це, працювати доведеться більш продуктивно і натхненно. Та насамперед слідпідбити підсумки минулорічної роботи.
За даними 2009 р. можна зробити висновок, що саме завдяки розуміннюта підтримці Уряду схвалено Концепцію та затверджено Державну цільову економічну програму розвитку поштового зв’язку на 2009–2013 рр.,стовідсотково компенсовано витрати, пов’язані з наданням послуг на пільговихумовах, затверджено правила надання послуг поштового зв’язку. Без сумніву,найбільш резонансним заходом минулого року можна назватиІІІ Всеукраїнський форум працівників поштового зв’язку. Не можна непишатися тим, що працівники Укрпошти брали участь у засіданнях ВПС, ПостЄвропи, РСЗ щодо діяльності пошти. Серед визнань української пошти – призза найкращу іноземну поштову марку у категорії “За найвиразніший дизайнпоштових мініатюр” та чергова перемога операторів поштового зв’язкуУкрпошти – найкращі з виплати переказів Western Union.
Згідно з рейтинговою оцінкою, за звітний період у першій групі лідируєКиївська міська дирекція, а останнє місце займає Київська обласна дирекція; удругій групі – відповідно Кіровоградська та Вінницька дирекції; у третій –Севастопольська і Миколаївська. На жаль, дві філії – Тернопільська дирекція таГНЦ “Зелена Буча” – за минулий рік мають збитки.
Загалом підприємством забезпечено позитивну динаміку нарощування доходів. Однак зафіксовано спад обсягів поштових відправлень, внаслідок чоговтрачено доходи по письмовій кореспонденції, періодичних виданнях, посилках,переказах, виплаті пенсій.
Щодо ринку послуг, їх вивчення і перспектив, варто зауважити, щоосновну оцінку якості роботи визначає споживач, що звертається до відділенняпоштового зв’язку. Тішить те, що кількість скарг на роботу підприємства за2009 р. зменшилася на 31% порівняно з 2008 р. Однак зусилля поштовиків варто скоординувати на підвищення якості послуг, бо вимоги клієнтів і партнерів постійно зростають. Не менш вагомі завдання для керівників філій – оптимізація організаційної структури та мережі об’єктів поштового зв’язку;
збільшення доходів від нових послуг. Серед першочергових завдань підприємства – виконання показників фінансового плану на 2010 р. і будівництво сортувального центру в Дніпропетровську.
Одним із мобілізуючих чинників має бути нове гасло поштовиків: “Укрпошта не має межі – це місток від душі до душі!”.

Щорічно УДППЗ "Укрпошта" проводить конкурс на кращий дизайн поштової марки.
1. Дизайн.
2. Кольорова гама.
3. Оригінальність сюжету.
4. Інформаційність.
5. Наявність архітектурних та історичних пам'яток.
6. Дешевизна.


Мрія всіх поштових операторів – оброблена вихідна пошта відразу вантажиться на вільний транспорт або передається в доставку. Деякі оператори поштового зв'язку, принаймні в теорії, вже відмовилися від концепції тимчасового зберігання, приймаючи весь ланцюг доставки як один взаємозв'язаний виробничий процес. Проте у реальному житті важко уявити сортувальний центр повністю вільним від пошти, що зберігається, оскільки різні поштові потоки обробляються на тому ж самому устаткуванні. Додамо сюди ж нерегулярний графік приїзду транспорту і навантаження, що надходить, різний час оброблення пошти, обмежену продуктивність устаткування і укомплектованість штатом і т. д., і стане ясно, що вірогідність того, що оброблена пошта відразу буде готова до вантаження в під'їжджаючий транспорт, невелика.

Проблема скорочення термінів доставки поштових відправлень є
актуальною для УДППЗ "Укрпошта", оскільки нормативний термін
проходження не дотримується, що не в останню чергу пояснюється тривалим
перебуванням відправлень в обласних дирекціях. Проте виробничий процес, що
сприймається як одне ціле, має більше переваг за витратами й ефективністю,
ніж пакетний процес. Чи можлива в найближчому майбутньому автоматизація в
такому ступені, щоб сортувальний центр міг працювати без операцій ручного
обліку при прийманні пошти, що надійшла, проходженні по технологічному
ланцюгу оброблення і здавання на від'їжджаючий транспорт?

Проблема обробки поштових відправлень полягає у відірваності
матеріального потоку від того потоку інформації, який, власне, і забезпечує
управління переміщенням пошти від конкретного відправника до одержувача.

Без руху інформації пошта оброблятися не може. Тому фізичний рух
супроводжується рухом паперових потоків, що переносять інформацію про те,
де пошта прийнята, куди прямує, до якої категорії відноситься, яким
транспортом вона перевозиться, де оброблятиметься, хто її одержувач, скільки
часу зберігається у відділенні поштового зв'язку і т.д.

На сьогоднішній день існує два основні варіанти вирішення даної проблеми, а саме:
– технологія штрихового кодування;
– система радіочастотної ідентифікації (RFID).

Технологія штрихового кодування з'явилася відносно давно порівняно з RFID, і набула значного розповсюдження по всьому світу, здебільшого завдяки  своїй простоті і низькій вартості, а саме: капітальні витрати складають 152 тис. грн. на рік, експлуатаційні, – 846,0 тис. грн. на рік (передбачається використовувати систему в усіх 25 областях).

Процес штрихового кодування дуже простий. Кожному поштовому відправленню привласнюється ексклюзивний номер (код), а отже використовувати повторно неможливо, який прочитується сканером (дальність зчитування до 0,5 м), причому відразу може прочитуватися тільки один штрих-код, потім інформація щодо даного поштового відправлення заноситься вручну в комп'ютер і розшифровується для подальшого оброблення і контролю за рухом поштового відправлення і його ідентифікації. Штрихові коди можуть вміщувати 100 байт (знаків) інформації, для відтворення яких знадобиться площа розміром в один аркуш формату А4.
Технологія RFID – описує цілий клас технологій, основою яких є бездротовий обмін даними по засобах радіосигналу між електронною міткою,яка поміщається на об'єкт, і спеціальним радіоелектронним пристроєм інформації, для відтворення яких знадобиться площа розміром в один аркуш формату А4.

Технологія RFID – описує цілий клас технологій, основою яких є
бездротовий обмін даними по засобах радіосигналу між електронною міткою,
яка поміщається на об'єкт, і спеціальним радіоелектронним пристроєм
(зчитувачем).

Принцип дії простої RFID системи, що складається з RFID зчитувача і RFID мітки такий:

1. Зчитувач (RFID reader) випромінює радіосигнал несучої частоти.
2. Мітка (RFID tag, transponder) складається з мікрочіпа і антени, налаштованої на несучу частоту зчитувача, дозволяючи чіпу живитися енергією поля, що створюється зчитувачем. Чіп містить схему простої модуляції і незалежну пам'ять.
3. Використовуючи отриману від зчитувача енергію для роботи, мікрочіп
виконує команди, що надійшли від зчитувача, зокрема, записує або передає
наявну інформацію.
4. Зчитувач так само здатний приймати відображений міткою сигнал, який по поверненню перетворює його в зрозумілу комп'ютеру форму.
Використання технології RFID дозволяє перезаписувати і доповнювати дані багато разів, RFID-рідеру не потрібна пряма видимість мітки, щоб зчитувати її дані, RFID-мітка може прочитуватися на відстані до 8 м, а також до 10 000 байт можуть зберігатися на мікросхемі площею в 1 кв. сантиметр, а унікальне незмінне число-ідентифікатор, що привласнюється мітці при виробництві, гарантує високу міру захисту міток від підробки.

Слід також відзначити, що радіочастотні мітки схильні до впливу металу (це стосується упаковок певного вигляду – металевих контейнерів, іноді навіть деяких типів упаковки рідких харчових продуктів, запечатаних фольгою).

Система схильна до перешкод у вигляді електромагнітних полів від включеного устаткування, випромінюючого радіоперешкоди в діапазоні частот,
використовуваному для роботи RFID-системою.
Капітальні витрати на впровадження RFID-системи складають 2300 тис. грн. на рік, експлуатаційні – 636,3 тис. грн. на рік.

Postel: гібридна пошта 

Компанія Postel займається наданням послуг гібридної пошти корпоративним клієнтам і адміністративним органам. Вона повністю належить Poste Іtalіane. Postel Sp є одним із провідних світових гравців в області надання глобальних послуг зв'язку – гібридної пошти й додаткових послуг. Компанію в 1986 році створили спільно Poste Іtalіane і Elsag, одна із провідних компаній Італії в сфері інформаційних технологій. Однак в 2001 році Poste Іtalіane стала єдиною власницею Postel, а Elsag з технологічного партнера став привілейованим постачальником.

Postel надає свої послуги компаніям, які хочуть довірити третім особам управління власною кореспонденцією. Компанія роздруковує отримані в електронному виді повідомлення й розсилає адресатам в Італії й за кордоном, причому клієнт може вибрати спосіб доставки: звичайною поштою, пріоритетною або замовленою. Для клієнтів існує безліч варіантів персоналізації того, як буде роздрукований документ. Можна вибирати формат друку, а також тип конверта й паперу. У випадках, коли якість документа особливо важлива, як, наприклад, при директмаркетингі, можливим є кольоровий друк, здатний задовольнити навіть самих вимогливих клієнтів.
Postecom: Інтернет-послуги Компанія Postecom – дочірня компанія Poste Іtalіane, що повністю їй належить і входить у групу компаній Poste Іtalіane Sp. Вона була створена в серпні 1999 року й до теперішнього часу стала однією з тих, яка найбільш швидко розвивається серед Інтернет-компаній в Італії. Її мета – розвиток і управління поштовими й фінансовими електронними послугами через Інтернет.
Postecom займається розробкою, створенням і керуванням Інтернет- і Послугами Poste Іtalіane. Вона розробляє як оригінальні рішення, так і інтегрує вже існуючі, а також надає послуги через свій інформаційний центр.
Серед досягнень компаній можна відзначити створення веб-сайта Poste Іtalіane, www.poste.іt, що має структуру віртуального поштового відділення, відкритого 24 години на добу 7 днів на тиждень, і надає відвідувачам доступ до широкого спектра послуг: від безкоштовної електронної поштової скриньки для оплати рахунків. Сайт орієнтований на клієнта, має інтуїтивно зрозумілу навігацію, а в забезпеченні безпеки проведених операцій використані новітні технології.
Операційну базу Postecom становлять 300 з'єднаних між собою серверів, що гарантує високу продуктивність надаваних послуг у режимі реального часу.
Postecom надає клієнтам широкий спектр Інтернет-послуг PostEmaіl – безкоштовна електронна поштова скринька на сервері poste.іt обсягом 5 Мбайт.
TelEgramma – послуга відправлення телеграм через Інтернет.
Зареєстрований користувач пише текст телеграми й адресу одержувача в спеціальних полях на веб-сайті www.eboost.іt та оплачує послугу кредитною картою, а листоноша доставить цю телеграму одержувачеві протягом декількох годин. Перед відправленням користувач може скористатися калькулятором вартості, що визначить, в яку суму обійдеться відправлення даної телеграми.
BancoPostaOnlіn – банківські послуги через Інтернет, безкоштовні для всіх клієнтів BancoPosta. Клієнт відкриває рахунок у BancoPosta й одержує на свій e-maіl код активації й пароль для здійснення грошових переказів. Тепер можна через Інтернет стежити за станом свого рахунку й оплачувати їх.
BollEttіno – оплата комунальних послуг через Інтернет. Користувач може заповнити електронну форму на веб-сайті www.eboost.іt та оплатити, списавши потрібну суму зі свого банківського рахунку в BancoPosta або кредитною картою. Вартість даної послуги становить 0,5 євро при оплаті з рахунку BancoPosta і 2 євро при оплаті кредитною карткою.
ІntErposta – послуга гібридної пошти для приватних клієнтів. Користувач створює лист у форматі.doc і відправляє його в електронному виді поштовому операторові, який лист роздруковує, вкладає в конверт і доставляє одержувачеві за зазначеною адресою в Італії. Всі роздруковані листи мають стандартний формат А4, а користувач може відправити лист, що складається не більш ніж із двох сторінок. Можна вибрати спосіб, як лист буде роздруковано – чорно-білим або в кольоровим, на одній стороні аркуша або на двох. Для зручності користувачів на сервері є й додаткові послуги: відстеження, повідомлення про одержання, а також електронна записна книжка, в якій можна не тільки зберігати адреси, але й установити списки розсилання. Користувач також може вибрати спосіб доставки – звичайною поштою або пріоритетною.
Оплата провадиться за допомогою кредитної картки.
PostEboLLo – послуга поштової оплати через Інтернет. Італія є піонером в області оплати поштових тарифів через Інтернет. У 2000 році Poste Іtalіane разом з Pіtney Bowes Іnc. впровадили в Італії – у першій серед європейських країн – таку систему оплати. Вона дозволяє будь-якому користувачеві, що має комп'ютер з виходом в Інтернет і принтер, роздруковувати цифрову матрицю, що виконує функцію електронної марки, роблячи оплату кредитною карткою.
Вартість оплати через Інтернет не відрізняється від вартості марок у поштових відділеннях, однак забезпечує додаткову зручність для клієнтів і деяке зниження витрат для оператора. З PosteEbollo можна робити оплату як простого листа, так і пріоритетного, вага якого не перевищує 2 кг. Для користування цією послугою необхідно просто установити на своєму комп'ютері спеціальне програмне забезпечення, яке можна або скачати із серверу, або одержати на компакт-диску. Послуга розрахована в першу чергу на невеликі компанії, часто здійснюючі відправлення кореспонденції, але також і на приватних користувачів.
Postetіn – безкоштовний доступ в Інтернет, наданий Іtalіan Telecom. Через поштові відділення поширюється диск, за допомогою якого можна одержати безкоштовний доступ в Інтернет і можливість безкоштовно, у рамках рекламної акції, скористатися послугами ІntErposta, TelEgramma і BollEttіno.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий