среда, 11 ноября 2015 г.

Королівська Пошта розширює мережу пунктів видачі відправлень

Королівська пошта Великобританії повідомила про розширення своєї мережі пунктів видачі відправлень «Local Collect». Нові пункти обслуговування з’являться в 1 222 відділеннях доставки Королівської пошти.

За повідомленням поштового оператора, «Amazon» стане першою компанією з електронної комерції, що користуватиметься розширеною мережею «Local Collect». З 20 жовтня клієнти «Amazon» зможуть отримувати свої Інтернет замовлення в найближчих відділеннях доставки Королівської пошти.

Послуга «Local Collect» вже представлена в майже 10 500 дільницях по всій країні дочірньої компанії Королівської пошти «Post Office». Королівська пошта й «Post Office» почали надавати послугу «Local Collect» у 2013 р., і відтоді це – найбільша мережа пунктів видачі відправлень у країні за принципом «клікни й забери». Послугою також можуть користуватися всі контрактні, малі та середні підприємства, які є клієнтами Королівської пошти Великобританії. Метою компанії є надання цим клієнтам доступу до розширеної мережі в майбутньому.

За результатами декількох нещодавніх ринкових досліджень (включаючи дослідження консалтингової компанії «Triangle Management Services»), послуга «клікни й забери» набирає все більшої популярності як альтернативний канал доставки у Великобританії.

Виконавчий директор підрозділу з питань посилок Королівської пошти пан Нік Лендон (Nick Landon) зауважив: «Успіх послуги «Local Collect» свідчить про важливість доступних, зручних за місцезнаходженням пунктів видачі он-лайн замовлень клієнтам. Завдяки розширенню мережі обслуговування, клієнти мають ширші й легші можливості отримувати свої відправлення, а послуга «Local Collect» стала не лише найбільшою, а й найзручнішою мережею доставки в країні». 


Комментариев нет:

Отправить комментарий