вторник, 10 мая 2016 г.

Укрпошта обробила майже 90 тисяч звернень і запитів клієнтів



З початку року контакт-центр Укрпошти обробив майже 90 тисяч звернень і запитів клієнтів, в тому числі 75 тис. звернень та 11 тис. відповідей на запитання через електронну пошту.

Щодня з 7 до 23 години оператори call-центру Укрпошти приймають близько 1 тисячі дзвінків. Приблизно 80% звернень мають довідковий характер щодо роботи відділень, послуг, сервісів і тарифів підприємства.

«Контакт-центр є ефективним інструментом комунікації з клієнтами. Ми переконалися, що створений нашими спеціалістами контакт-центр оброблює більше дзвінків, ніж сторонні компанії, які раніше надавали нам таку послугу. Ми продовжуємо вдосконалювати роботу підприємства, аналізуємо отриману від клієнтів інформацію, щоб покращити якість роботи та надання послуг Укрпошти. Також ми прагнемо мати зворотній зв’язок із нашими працівниками. З 1 травня наш контакт-центр надає ще й професійну технологічну підтримку поштовикам», – підкреслив в. о. генерального директора Укрпошти Ігор Ткачук.

Контакт-центр Укрпошти працює щоденно з 07:00 до 23:00 і надає інформацію про розташування та режим роботи відділень поштового зв’язку, поштові послуги, сервіси, тарифи, акції та новини компанії.


Номер телефону «гарячої лінії» 0 800-300-545, на який можна зателефонувати чи залишити голосове повідомлення для отримання зворотного зв’язку з фахівцями контакт-центру.

Здійснити дзвінок можна й через офіційний сайт Укрпошти, скориставшись кнопкою виклику (Webcall).

Також операторам call-центру можна надіслати смс-повідомлення на номер 067 400 3 400, або написати листа на електронну пошту ukrposhta@ukrposhta.ua.

Крім того, у фахівців контакт-центру Укрпошти можна залишити заявку на виклик кур’єра.

Власний контакт-центр Укрпошти розпочав роботу з 1 січня 2016 року.

Джерело: сайт Укрпошти



Комментариев нет:

Отправить комментарий