понедельник, 28 сентября 2015 г.

Для задоволення потреб ринку електронної комерції в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні впроваджено послугу APP ePacket

Азіатсько-Тихоокеанський поштовий кооператив (АТПК) і національні поштові оператори регіону повідомили про впровадження послуги «APP ePacket», розробленої для задоволення потреб з пересилання товарів електронної комерції на Азіатсько-Тихоокеанському ринку.

У своїй заяві АТПК повідомляє: «Впровадження послуги APP ePacket дозволить запропонувати клієнтам, особливо онлайн-продавцям, промисловим і корпоративним клієнтам, економ-варіант доставки відправлень масою до 2 кг з повним охопленням регіону.

Послуга APP ePacket має такі ключові характеристики, як видимість (відправлення відстежуються), надійність (здійснюється контроль якості обслуговування) і доступність (доступна вартість пересилання). Ці характеристики поєднуються для створення такої пропозиції клієнтам, яка б відповідала потребам стрімко зростаючого ринку електронної комерції в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні».

АТПК додає, що технічні характеристики послуги були розроблені таким чином, щоб забезпечити її відповідність з послугою ECOMPRO Всесвітнього поштового союзу (ВПС). Крім того, платформу звітності для послуги розробив Центр поштових технологій ВПС, що, на думку АТПК, «має сприяти її інтеграції з іншими продуктами ВПС».

Послуга передбачає кілька подій відстеження, але не передбачає доставку під розпис.

Багатостороння угода передбачає тариф на доставку в залежності від кількості відправлень та маси, але дозволяє «гнучкість для узгодження двосторонніх тарифів».

Пошта Кореї провела церемонію підписання угоди про APP ePacket у рамках Форуму директорів Азіатсько-Тихоокеанського поштового кооперативу 2015 року, який проходив у Сеулі 14–15 вересня.

Виступаючи на церемонії, президент Пошти Кореї, Кім Кі-док (Kim Kee-­deok), зазначив: «Впровадження послуги APP ePacket стане фундаментом для майбутнього розвитку ринку електронної комерції в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні».

Більшість поштових служб, які підписали угоду про APP ePacket, почнуть надання послуги в останньому кварталі 2015 року, інші – в першому кварталі 2016.

Після впровадження послуги APP ePacket Управління АТПК продовжить співпрацю з поштовими службами, які є учасниками кооперативу, для стимулювання послуги серед промислових споживачів.

«Наша мета – допомагати учасникам залучати клієнтів і нові обсяги», – сказала пані Буй Банг Там (Bui Bang Tam), начальник Управління та розвитку бізнесу АТПК.


Комментариев нет:

Отправить комментарий