четверг, 19 ноября 2015 г.

Пошта Ірландії пропонує послугу «Нова скринька для доставки»

Пошта Ірландії повідомила про запуск на південному сході країни послуги «Нова скринька для доставки». 

За повідомленням компанії «Послуга «Скринька для доставки» - це прикріплена до стіни, компактна, невелика та стильна, стійка до несприятливих погодних умов скринька, у якій зберігаються листи та посилки клієнта допоки він не вирішить їх забрати. Нова скринька входить до загальної національної мережі доставки Пошти Ірландії, що робить «Скриньку для доставки» прекрасним рішенням для тих, хто робить покупки в Інтернеті, постійно подорожує або для тих, у кого всі члени родини працюють». 

Послуга «Скринька для доставки» пропонується як приватним, так і юридичним особам. Як повідомляють у Пошті Ірландії, передбачається «розгортання послуги на національному рівні». 

Послуга «Скринька для доставки» стане додатковою до вже існуючих поштових та посилкових послуг компанії. Вартість скриньки для доставки становить 69,99 євро. Ця сума включає в себе вартість самої скриньки, ключів доступу, унікальний захисний штрих-код, план монтажу та картку активації. У Пошті Ірландії запевняють, що клієнт отримає свою «Скриньку для доставки» протягом 5 робочих днів з моменту замовлення.

Введення послуги «Скринька для доставки» є частиною відповіді Пошти Ірландії на зміни у потребах клієнтів. Вона ідеально підходить для покупок он-лайн та для забезпечення конфіденційності поштовим відправленням. 

У Пошті Ірландії стверджують, що «Скринька для доставки» дозволить «сказати «ні» чергам біля вікон видачі відправлень та неодержаним посилкам». Інтелектуальна система сканування компанії працює як підтвердження доставки, що дозволить позбутися необхідності отримання підпису від одержувача. Технологія, на основі якої діє «Скринька для доставки», дозволяє безпосередній контакт з клієнтом, для повідомлення йому про час доставки.

У Пошті Ірландії повідомляють, що у 2013 році обсяги посилкової пошти за договорами збільшилися на 22 % завдяки росту електронної та каталожної торгівлі.

У 2014 році «Скринька для доставки» пройшла випробування в міських і сільських районах декількох міст, і в Пошті Ірландії заявили, що послуга була «сприйнята дуже позитивно».

Клієнти також можуть залишати у скриньці свої відправлення та товари для повернення до Інтернет-магазинів. 

Директор Пошти Ірландії з питань експлуатації, пан Ліам О’Салліван (Liam O’Sullivan), сказав: «Ми змогли запровадити безпечне, високотехнологічне рішення, яке використовує смарт-сканування та повідомлення електронною поштою й підходить для активного способу життя наших клієнтів».


http://www.anpost.ie/AnPost/MainContent/About+An+Post/Media+Centre/Press+Releases/2015/Boxing+Clever+An+Post+makes+deliveries+simple+and+secure+Delivery+Box+service+hits+Cork.htm

Комментариев нет:

Отправить комментарий