четверг, 19 ноября 2015 г.

Пошта Канади відкриває нове концептуальне поштове відділення для отримання Інтернет замовлень


Пошта Канади відкрила поштове відділення нового типу в одному з муніципалітетів м. Торонто, яке передбачає обслуговування клієнтів, які замовляють товари через Інтернет і можуть отримати свою посилку, не виходячи з автомобіля.

Пан Джон Райс (John Reis), начальник відділу роздрібних продажів Пошти Канади, повідомив, що нове відділення є частиною стратегії оператора стати «найбільш зручним рішенням на ринку електронної комерції».

Пан Райс додав, що Пошта Канади доставляє дві з кожних трьох посилок електронної комерції в країні і бачить великі можливості для подальшого розвитку в цій сфері.

Серед інновацій нового поштового відділення - зона самообслуговування 24/7, операційне вікно, у якому клієнти можуть отримувати відправлення, навіть не виходячи зі своїх автомобілів, а також примірочна.

У зоні самообслуговування знаходяться посилкові кіоски, за допомогою яких можна повернути свої замовлення. За словами пана Райса, надрукувати ярлик для посилок легко та не займає багато часу. Клієнти також можуть скористатися ярликами за передоплатою. У приміщенні для самообслуговування 24/7 також є поштові скриньки, посилкові й торгові автомати, у яких можна придбати основні продукти Пошти Канади, наприклад, марки, монети та посилкові продукти за передоплатою.

Клієнти зможуть одразу приміряти новий одяг у примірочній, та, у разі необхідності, відіслати його назад. На думку пана Райса, це – перша в Північній Америці примірочна у відділенні зв’язку.

У новому поштовому відділенні компанії з електронної комерції зможуть також розміщувати свої точки продажу, де будуть представлені їхні товари. Пан Райс зауважив, що Пошта Канади вже має перелік бажаючих. Серед них є компанія, що продає одяг.

«Ми плануємо відкрити ще два відділення наступного року», - сказав пан Райс. За його словами, одне буде схожим на попереднє, але меншим. Восени з’явиться третє. Воно матиме примірочну та приміщення для самообслуговування 24/7, але в ньому не буде операційного вікна, де можна забрати замовлення, заїхавши на автомобілі. Згодом будуть проаналізовані результати трьох відділень і буде вирішено, як рухатися далі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий