среда, 10 февраля 2016 г.

Казпошта перевела Контакт центр на цілодобовий режим

АТ «Казпошта» повідомило про цілодобову роботу єдиного телефону довіри (Контакт центр). Контакт центр надає докладну інформацію про всі види послуг і сервісів компанії, про місце розташування та режим роботи філій, поштових відділень, банкоматів і поштоматів АТ «Казпошта». Також, звернувшись за телефоном довіри 1499, який функціонує 24/7, клієнти можуть викликати кур'єра «EMS Kazpost», залишити заявку на укладення договору з надання послуг і здійснити необхідні дії по платіжній картці.

«За 2015 рік на телефон довіри надійшло понад 300 000 дзвінків. Через сайти скарг і корпоративні сторінки компанії в соціальних мережах співробітниками Контакт центру було оброблено більше 20 000 звернень, а послугою «зворотний дзвінок», яка автоматично пропонується клієнту при очікуванні 2 хвилин, скористалися понад 6 000 осіб», - коментує Прес-служба АТ«Казпошта».

Крім трекінгу на офіційному сайті компанії, клієнти також можуть відстежувати свої поштові відправлення через спеціальну програму в популярному месенджері «Telegram», а тепер і в «WhatsApp», за номером +77770001499. З моменту запуску, послугами @KazPostBot-а скористалися понад 5 500 чоловік.

Дзвінок у Контакт центр за номером 1499 з міських і мобільних телефонів по Республіці Казахстан безкоштовний. З метою контролю якості ведеться запис усіх телефонних розмов, після завершення кожен клієнт може оцінити якість обслуговування й наданої інформації оператором.

http://www.kazpost.kz/ru/article/press-centr/novosti/kazpochta-perevela-kontakt-centr-na-kruglosutochnyj-rezhim

Комментариев нет:

Отправить комментарий