четверг, 16 апреля 2015 г.

Ігор Ткачук: «Преса до людей надходитиме вчасно»

Щороку Укрпошта доставляє українцям понад 800 млн примірників періодичних видань. Про оперативну та вчасну доставку газет та журналів споживачам, підготовку до передплатної кампанії на 2016 рік, яка розпочнеться за півроку, про співпрацю з видавцями та багато іншого та цікавого розповів в.о. генерального директора Укрпошти Ігор Ткачук в нещодавньому інтерв’ю газеті «Голос України». З метою повноцінного ознайомлення читачів зі статтею подаємо повний текст цього інтерв’ю.

– Ігоре Віталійовичу, чи суттєво вплинули кризові явища, які відбуваються в нашій державі останнім часом, на послугу з доставки періодичних друкованих видань населенню?

Національний поштовий оператор України здійснює доставку періодичних друкованих видань за передплатою та вроздріб. Нині ми доставляємо понад 800 млн примірників газет і журналів на рік. Доставка періодики відбувається по всій території України до кожного із 30 тис населених пунктів. Це щоденна трудомістка робота, яка здійснюється силами наших працівників, які роблять усе можливе, аби продукція редакцій видань, видавців і поліграфістів вчасно потрапляла до читачів. Нині мережа Укрпошти нараховує близько 12 тис. поштових відділень по всій території держави, 9 тис. із яких розташовані в сільській місцевості.

Ми – найнадійніший партнер видавців і прагнемо залишатися такими й надалі. Доставка періодичних видань є традиційною і пріоритетною послугою Укрпошти. Частка Укрпошти на вітчизняному ринку розповсюдження преси становить близько 80%, на ринку передплати – 90%. Також ми усвідомлюємо й нашу соціальну відповідальність, адже часто ми є єдиними хто доносить друковане слово до найвіддаленіших куточків країни і ми розуміємо наскільки сьогодні важливо гарантувати поінформованість громадян про події в Україні та світі. Наше підприємство розуміє значення періодичних видань для країни та суспільства, тому ми фактично дотуємо їх доставку до значної кількості передплатників.

Ми дбаємо про своїх клієнтів і розуміємо, що криза в країні негативно впливає на економічний добробут партнерів і споживачів послуг Укрпошти, серед яких передплатники періодичних видань. Протягом 2014–2015 рр., зважаючи на складні процеси, які відбувалися в Україні й деструктивно впливали на вітчизняний ринок, ми провели низку зустрічей з учасниками поштового ринку, серед яких були представники видавництв і редакцій періодичних друкованих видань. У нарадах брали участь представники Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Національної спілки журналістів, Української асоціації видавців періодичної преси, Громадської організації «Всеукраїнський благодійний фонд «Журналістська ініціатива», Асоціації «Незалежні регіональні видавці України», ДП «Преса». Основною метою Укрпошти, – організатора зустрічей з партнерами – залишається безперебійне забезпечення населення України періодикою, підвищення якості послуг із розповсюдження газет і журналів, вчасна доставка преси, в тому числі на території де запроваджено режим надзвичайної ситуації.


– Наскільки були ефективними і яку користь Вашим клієнтам принесли зустрічі фахівців Укрпошти з партнерами підприємства?

Постійні зустрічі і робочі контакти з представниками редакцій, Національної спілки журналістів України, Українською асоціацією видавців, регіональної преси надало змогу розробити й вжити заходів спрямованих на популяризацію послуги з передплати серед населення. Під час передплатної кампанії на 2015 р. нами було проведено низку всеукраїнських акцій, зокрема «День передплатника», благодійну акцію «Подаруй дитині радість читання», «Оформи передплату захисникам вітчизни», яка триватиме до кінця поточного року. Усі бажаючі можуть передплатити періодичні друковані видання, які доставлятимуться нашим бійцям у військові частини.

Вагомим досягненням у взаємодії з нашими партнерами стало підписання Меморандуму між Укрпоштою та Українською асоціацією видавців періодичної преси про взаємодію в наданні послуги з розповсюдження періодичних друкованих видань за передплатою. Документ передбачає розробку плану заходів щодо підвищення якості доставки преси передплатникам, налагодження системного діалогу з громадськістю шляхом розміщення інформації про послуги та сервіси Укрпошти на сторінках газет і журналів. Це надасть змогу належним чином інформувати населення та наших корпоративних клієнтів про нові продукти й сервіси, які пропонує Укрпошта на ринку, зокрема і про розповсюдження періодичних друкованих видань за передплатою.

2 квітня ми підписали Меморандум із Асоціацією «Незалежні регіональні видавці України» (АНРВУ), яка представляє Україну у Всесвітній газетній асоціації, і до якої входять майже сто друкованих видань, півсотні інтернет-проектів, низка типографій з багатьох міст України. Ще рік тому АНРВУ намагалася впливати на нас через Кабмін, тепер ми знаходимо в них порозуміння і підтримку в прямому діалозі.

Наші партнери, в яких через низку причин спостерігається щорічне падіння тиражів, усвідомлюють, що ми знаходимося в одному човні. Чим менші тиражі – тим менші прибутки видавців, тим збитковішою є доставка преси для Укрпошти. За такої ситуації не можна вирішувати власні проблеми за рахунок партнера – позаяк утратять обидва.

– Деякі учасники ринку видавничої справи мають претензії до затвердженого нещодавно порядку розповсюдження періодики…

Так, в лютому Укрпоштою було затверджено Порядок розповсюдження періодичних друкованих видань за передплатою. Це внутрішній документ підприємства, який був розроблений спільно фахівцями Укрпошти за участю інших зацікавлених сторін. Порядок розроблявся з урахуванням змін, які відбулися на вітчизняному поштовому ринку за останні 10 років. Перед підписанням документ направлявся на погодження в Національну спілку журналістів, а також до деяких видавців і редакцій.

Ми розуміємо, що деяких учасників ринку розповсюдження періодичних видань можуть не влаштовувати правила гри, які пропонує Укрпошта. Втім, ми є державним підприємством і маємо діяти виключно в рамках законодавства. Новим Порядком чітко врегулюванні питання співпраці видавців, розповсюджувачів і передплатників періодичних друкованих видань, визначено нормативні терміни доставки періодики передплатникам та врегульовані механізми взаємодії Укрпошти з видавцями. При цьому ми намагаємося враховувати інтереси наших партнерів і завжди готові до діалогу для того щоб створити рівні умови для розповсюджувачів періодики за передплатою та вивести діяльність видавців і розповсюджувачів преси у прозоре нормативно-правове поле.

Лише за умови скоординованих заходів передплата матиме майбутнє і всі ми мусимо над цим працювати. Укрпошта прагне налагоджувати відносини з усіма учасниками ринку на засадах створення взаємовигідних умов, але кожна ініціатива сторін має впроваджуватися з урахуванням інтересів споживачів наших послуг для яких ми працюємо. На переговорах ми завжди нагадуємо про основне завдання бізнес-партнерства – допомогти один одному збороти себе заради третього – споживача. Тому першою умовою, яку ми висуваємо нашим партнерам-видавцям – це якнайкраще задоволення інтересів читачів, які мають регулярно та вчасно отримувати періодичні видання у свою поштову скриньку.


Комментариев нет:

Отправить комментарий