вторник, 26 января 2016 г.

Пошта Литви повідомила про впровадження «електронного самообслуговування» для корпоративних клієнтів


Пошта Литви повідомила про нову систему електронного самообслуговування, яка дає змогу корпоративним клієнтам «самим надсилати листи та посилки».


За словами Мікаса Йовайшаса (Mikas Jovaišas), керівника департаменту розвитку бізнесу Пошти Литви: «Принцип роботи електронного самообслуговування простий: бізнес клієнт має внести необхідні дані онлайн та наклеїти спеціально надрукований ярлик на поштове відправлення, яке він бажає надіслати. Таке поштове відправлення необхідно лише передати поштовому працівнику, який обслуговує компанію чи організацію, або піти в поштове відділення й відправити його. Така схема послуг є більш гнучкою, зручною та швидкою».

Пан Йовайшас додає, що послуга дозволяє споживачам не лише готувати відправлення до надсилання, але також відслідковувати статус усіх надісланих реєстрованих відправлень та замовляти додаткові послуги.

Система електронного самообслуговування автоматично перевірятиме внесені адреси та визначатиме поштові індекси для відправлень у межах Литви. Для відправлень за кордон система визначатиме необхідні митні документи та вказуватиме, як їх вірно заповнювати. Крім того, корпоративним клієнтам, що надсилатимуть реєстровані відправлення через систему електронного самообслуговування, надаватимуться спеціальні знижки.

За інформацією Пошти Литви, понад 5000 корпоративних клієнтів вже випробували послугу.

«Щоб забезпечити безперебійне функціонування послуги електронного самообслуговування, ми почали підготовку заздалегідь. Ми вивчаємо думку клієнтів і постійно вдосконалюємо цю послугу, щоб задовольнити їхні потреби. Протягом кількох місяців понад 20 тис. поштових відправлень, підготовлених самостійно, вже було надіслано. Ми раді, що споживачі, які випробували послугу електронного самообслуговування, задоволені нею і планують продовжити самостійно надсилати відправлення».



Комментариев нет:

Отправить комментарий